بامداد روز سه شنبه اول اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴ یک دستگاه پورشه زرد رنگ در خیابان شریعت…

‫بامداد روز سه شنبه اول اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴ یک دستگاه پورشه زرد رنگ در خیابان شریعتی تهران تصادف کرد و باعث مخابره اخبار زیادی در رسانه‌ها گردید.

یکی‌ از هموطنان در یک پیغام خصوصی به سایت سپیده دم نوشته است:

با سلام خدمت گردانندگان صفحه سپیده دم، میخواستم موضوعی رو که امروز برای من پیش اومده رو با شما در میون بگذارم، من امروز روی صفحه شاعر معروف یغما گلرویی پستی مشاهده کردم در مورد تصادف خودروی کذایی که نوه آیت الله ربانی شیرازی در آن کشته شد، ضمناً این صفحه توسط خود شاعر اداره می شه، توی این پست با حالتی کجدار و مریز انتقاد کرده بود از برخورد مردم با این گونه حوادث، و تمام واکنش ها رو ربط داده بود به عقده های شخصی و کمبود ها و….. من زیر این پست کامنتی گذاشتم و فقط توضیح دادم که فرد مزبور در این تصادف کذایی چه کسی بوده و پدر بزرگ وی چه کارهایی کرده و گفتم شاید قسمتی از واکنش ها به این دلیل بوده، الآن با کمال تعجب دیدم که نه تنها کامنت من حذف شده بلکه ایشون من رو به اصطلاح بن هم کردند اونهم بخاطر مطلبی که کمترین توهینی توش نبوده و حتی قسمتی که از آیت الله مذکور نوشتم هم کاملاً مودبانه و به دور از هتاکی و بی حرمتی بود. حالا آدم متوجه میشه که چطور کتاب های یک عده هنوز هم در داخل کشور چاپ میشه، و حتی به چاپ دوم و پنجم و دهم می رسه!‬

Leave a Reply

