خمینی وقتی نام رئیس جمهور آمریکا را نمیداند و با جعل کلمه ای من درآوردی ملت را ف…

‫خمینی وقتی نام رئیس جمهور آمریکا را نمیداند و با جعل کلمه ای من درآوردی ملت را فریب میدهد!‬


‫اوج بی‌سوادی و دروغ گویی خمینی و یارانش‬

‫اوج بی‌سوادی و دروغ گویی خمینی و یارانشخمینی وقتی نام رئیس جمهور آمریکا را نمیداند و با جعل کلمه ای من درآوردی ملت را فریب میدهد! طرفداران خمینی یک بار برای همیشه پاسخ دهند چگونه میخواهند حکومت دیکتاتوری مذهبی‌ را اصلاح کنند وقتی‌ چنین فرد بی‌ سواد، دروغگو و فردی که دارای انحرافات جنسی را « امام» خمینی دانشمند بزرگ اسلام، شاعر توانا و غزل سرای زبر دست، … به مردم معرفی‌ میکنند. خمینی در یکی‌ از سخنرانی‌‌های خود مشغول دروغ گفتن به ملت درباره نوع رابطه شاه با رئیس جمهور آمریکاست، در حالیکه خودش حتی اسم رئیس جمهور آمریکا را نمیداند و قادر به تلفظ آن نیست، اما در عوض به فریبکاری روی میآورد و کلمه عجیب و غریب «ژاکو» را جعل میکند و آن را به عنوان نام رئیس جمهور آمریکا به خورد مستمعین بی سواد میدهد! و فریبکار تر از خمینی سید محمد خاتمی است که با خانواده خمینی پیوندهای عمیق خانواده گی ایجاد کرده و به خاطر منافع مالی، چنین واژگانی در خصوص ویژگیهای این فرد دروغ گو و بی‌ سواد بکار می برد: " منادی اسلام عزت بخش ، مظهر عزت مردم، مرجع دینی استقلال طلب ، مدافع روحانیت اسلام و شیعه ، اهتمام ویژه به متفکران غیر حوزوی ، جوان گرا ، تاکید کننده بر وحدت و همدلی،دیندار ، در راس مهمترین حرکت انقلابی زمان قرار گرفتن ، جمع بین فلاح و آزادی ،خود باوری،پیشوای نهضت ، رسیدن به اوج آگاهی های عمیق اسلامی ، وجود اجتهاد پویا و کارساز اسلامی در بینش امام خمینی ، تاکید امام بر مردم و حضور مردم ، حکیم ، عارف ، متفکر ، باور دینی متکی بر علم و عرفان ، قیام برای تاسیس حکومت اسلامی ، نوآوری و شجاعت ، اعتماد و اهمیت به مردم ، حضور امام در راس حرکت عظیم اجتماعی ، ارادت به اهل بیت ، آمادگی امام برای فداکاری در راه دین،مصلح تاریخ اسلام ، تاکید امام بر ضرورت باز گشت به خویشتن ، تکیه امام بر عنصر زمان و مکان ، پایبندی امام به هویت ایرانی خود ، شاعر توانا و غزل سرای زبر دست ،احیا گر دین ، اصلاح گر مسلمان ، مظلومیت امام به دلیل عدم ارائه تحلیل درست و جامع از شخصیت امام ، اجتهاد پویای امام و نقش زمان و مکان در این اجتهاد ، آزادی گرا و پیشرفت طلب " خمينی چگونه ملقب به «امام» شد؟ حسن روحانی در اولین سفر انتخاباتی خود به اهواز در نشستی با نخبگان! و عشایر استان خوزستان با اشاره به ایام "سالگرد ارتحال" با بیان اینکه "همه زندگی‌ام به عشق امام گذشت و خواهد گذشت"، گفت: اینکه من لقب «امام» را برای بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزیده‌ام و به مردم پیشنهاد کردم یک الهام الهی بود!!! چون نه کسی به من گفته بود و نه با کسی مشورت کرده بودم و وقتی در مراسم وفات فرزند امام(ره) حضور یافتم خطاب به مردم گفتم این آخرین امتحان الهی برای آیت‌الله خمینی یعنی تقدیم اسماعیلش در راه خداوند بوده است و در نتیجه لقب امام شایسته ایشان است و اعلام کردم از این به بعد از لقب امام خمینی استفاده کنیم. روحانی پس از ورود به مسجد، روی منبر قرار گرفت و سخنرانی خويش را آغاز کرد. روحانی درباره آن پيشنهاد مهم چنين می گويد: «من در مسير راه که به مسجد مي‌آمدم، اصل اينکه در سخنراني از کجا وارد بحث شوم، در ذهنم بود. شب قبل فکر کرده بودم و در ذهنم اين بود که امام را به ابراهيم خليل و حاج مصطفي را به اسماعيل تطبيق دهم و حتی آيه هم در ذهنم بود که شب قبل فکر کرده بودم…»وي در ادامه مصاحبه درباره اطلاق واژه «امام» براي خمينی مي‌گويد: «وقتی به مسجد می آمدم در ذهنم بود که لقب امام را براي رهبر انقلاب پيشنهاد کنم [با خود فکر مي‌کردم] آيا اين را بگويم مورد پذيرش قرار مي‌گيرد يا خير. دوم آنکه کلام امام در جامعه خيلي واژه مقدسی بود و معمولاً مردم اين واژه را برای ائمه معصومين و امامان اطلاق می کردند؛ اگر ما اين را بگوييم، برای مردم عجيب و غريب نيست! نمي‌گويند مي‌خواهند يک امام سيزدهم درست کنند، من همين طور مردد بودم تا اينکه در کنار مسجد تصميم گرفتم که بگويم.»لطفا این ویدیو را ‌‌هم ببینید، که چگونه به حسن روحانی فردی که خواهان دار زدن مخالفین در نماز جمعه شده، یکی‌ از طراحان حجاب اجباری در ایران بوده و در شهریور ۱۳۹۳ زنان بی‌ حجاب را " بیمار " خطاب نموده، و به سختی و بریده بریده و با تامل زیاد یک جمله کوتاه انگلیسی را بیان می‌کند، دکترای حقوق از یک دانشگاه انگلیسی هدیه داده شد! این با کدام یک از استاندارد‌های کشور‌های غربی سازگار است؟ ‬http://j.mp/1AxilbC‫ روحانی در تیرماه ۱۳۵۹ جهت سركوب مخالفان گفته بود: «تقاضای دیگر من این است که توطئه‌گرها را هنگام برگزاری نماز جمعه در حضور مردم به دار آویزان کنند تا تاثیر بیشتری داشته باشد!»بابک یکی‌ از کاربران بالاترین می‌گوید: روحانی یک فاشیسته که بی‌بی سی بجای کبوتر صلح به ایرانیان قالبش کرد!حسن روحانی که در مناظره‌های انتخاباتی در خرداد ۱۳۹۲، خود را حقوق‌دان معرفی می‌کرد، در سال ۷۸ پیش از انجام هرگونه محاکمه‌ای، حکم محاربه را برای معترضان بازداشت شده صادر کرده بود.دروغ آشكاری كه حسن روحانی در سومین مناظره های انتخاباتی سال ٩٢ با وقاحت تمام در مقابل چشم ميليون ها بيننده تلويزيونی گفت …لطفا اين ويديو را ببينيد:‬http://goo.gl/H2RToX‫ حسن روحانی فردی است که در کتابش اعتراض زنان به حجاب اجباری‌ ر ا به غر زدن تعبير کرد و علی‌ رغم نظر طالقانی كه معتقد به اختیاری بودن حجاب بود گفت: در ستاد ارتش با دوستان تصمیم گرفتیم حجاب الزامی کنیم، که آغازی برای وزاتخانه‌ها و ادارات دولتی باشد …‬http://goo.gl/6V4CbGآیا‫ ويديوی افشاگرانه در مورد چگونگی اجباری شدن حجاب در ايران را که سال گذشته در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۲ منتشر کردیم را به خاطر دارید؟همان ویدیویی که یاد آور شدیم روحانیون طرفدار خمینی قبل از انقلاب نه تنها حرفی‌ از حجاب اجباری نمی‌‌زدند، بلکه وعده از آزاد بودن مردم میدادند … اما به فاصله بسیاری کوتاهی‌ پس از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ در تاریخ ۸ مارس ( ۱۷ اسفند ۱۳۵۷ ) مردان لباس شخصی با حمایت روحانیون طرفدار خمینی با سنگ و چوپ و اسلحه و با شعار « یا روسری یا توسری» به بانوان ایرانی حمله کردند ….‬http://j.mp/1DJZSoE‫ از بانوان ایرانی‌ به نام نسرین در کامنتی در مورد مستند " انقلاب ۵۷ " که از شبکه من و تو در حال پخش است نوشته:" گریه کردم … خیلی چیزها رو ندیدم و نمی دانستم . این بساط باز کردن فضای سیاسی را هم غرب و آمریکا راه انداختند تا شاه را سرنگون کنند چون از شاه ترسیده بودند و به گفته اون خبرنگار انگلیسی: مجبور بودند در محل تعطیلات زمستانی شاه وقت ملاقات بگیرند، گر چه جای ملاقات نیست ولی شاه آنها را مجبور کرده بود. گریه کردم برای قدرت و اعتبار جهانی و رفاه و پیشرفتی که از ما گرفتند. روح شاه و رضا شاه بزرگ شاد شاد . در عرض ۳۴ سال ایران عصر حجری را تبدیل به قدرتمند‌ترین و پیشرفته‌ترین کشور خاور میانه کردند. ( پی نوشت داخل پرانتز : من سلطنت طلب نیستم ولی در مقابل همه کسانی که خدمتی به ایران و ایرانی کردند ، کلاه از سر بر میدارم ) "هموطنانی که مستند "انقلاب ۵۷" را هنوز تماشا نکردند میتوانند از طریق لینک زیر به هر پنج قسمت این مستند دسترسی داشته باشند:حتما ببینید و حقایق جدید که در این مستند افشا شده را کشف کنید و برای ما و دیگر هموطنان بفرستید.کل پنج قسمت در یک صفحه :‬http://j.mp/1DJZSoH‫ های مجزا برای تک تک قسمت هاقسمت اول: ‬http://j.mp/1DJZR40‫ دوم :‬http://j.mp/1DJZR44‫ سوم :‬http://j.mp/1DJZR45‫ چهارم :‬http://j.mp/1HCJoEE‫ پنجم :‬http://j.mp/YshLem

Leave a Reply

