شب گذشته ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ پس از انتشار مصاحبه خبرنگار ایتالیایی که طی آن ایشان نا…

‫شب گذشته ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ پس از انتشار مصاحبه خبرنگار ایتالیایی که طی آن ایشان نامه علی خامنه ای را "یک نامه تاریخی" توصیف و سپس برای جوانان اروپایی ترجمه و در رسانه های غربی منتشر کرده، تیتزیانا چاواردینی پیغامی تلویحاً تهدید آمیز برای سپیده دم ارسال نمود و نوشت: "بگذار یک نصیحت بهت بکنم، که گروهی از فعالان نیز مخالف تو هستند، و این زندگی‌ است، خداحافظ"

لازم به ذکر است در صفحه ایشان بسیجی‌‌ها و طرفداران نظام در حال رصد کردن و دفاع از ایشان هستند. از اینرو از هموطنان تقاضا می‌کنیم مراقب باشند

در پاسخ به تهدید تلویحی ایشان باید بگوییم، ما مخالفان خود و دوستان شما را می‌شناسیم و سالها پیش خطرات مبارزه با حکومت دیکتاتوری مذهبی‌ را به جان خریدیم و خود را آماده هر اتفاقی‌ کرده ایم. شما و دوستتان مسیح علی نژاد را بیشتر از گذشته رسوا خواهیم کرد!

یکی‌ از وبلاگ نویسان به نام بادبان که به زبان ایتالیایی هم آشنایی دارد در رابطه با این روزنامه نگار حامی‌ علی‌ خامنه‌ای و حسن روحانی نوشته است:

من چندبن بار با این خانم چاواردینی به زبان ایتالیایی بحث کردم وقتی صادق لاریجانی آمد ایتالیا روسری سرش کرد و رفت سریع با او مصاحبه کرد بهش گفتم خانم محترم اینجا ایتالیاست ایران که نیست شما روسری سرتان می کنید برای مصاحبه ؟! گفتم تو خودت را فعال حقوق بشر می دانی آیا خبر داری صادق لاریجانی حکم ضد انسانی قصاص را حکم الهی می داند و آنرا تبلیغ می کند ؟! چندین بار رفتم زیر پستهای فیس بوکش محترمانه به زبان ایتالیایی کامنت گذاشتم آخر سر دید هیچ جوری نمی تواند پاسخگو باشد من را بلوک کرد.

http://goo.gl/o2IwU2

چند وقت پیش این خانمی که در عکس می بینید در همین فیس بوک برای من تقاضای دوستی فرستاد ایشان تیتزیانا چاوردینی ( Tiziana Ciavardini )نام دارد و به خاطر شغل همسرش مدتها در ایران بوده و الان در ایتالیا تمام وقت برای رژیم آخوندی لابی گری می کند و در رسانه ها و سایتها و رادیو تلویزیون برای رئیس جمهور بقول خودش مدره تبلیغات راه انداخته است ، دعوت دوستی اش را پذیرفتم در پیغام خصوصی نظرم را در مورد روحانی جویا شد و نوشته بود خامنه ای از سرمایه گذاری خارجیها استقبال نمی کند در حالی که روحانی خواهان تامل با دنیای غرب است و می خواست بداند اختلاف اصلاح طلبان و اصولگران به کجا خواهد کشید! و من هم پاسخ خودم را برایش ارسال کردم. تو صفحه فیس بوکش همیشه خواهان دیالوگ با همه است و مرتب هر روز پست می گذارد و دعوت به گردشگری و نقل نبات گذاشتن به دهان روحانی است چند بار هم من رفتم و نظراتم را در صفحه اش بیان کردم! تا اینکه محمد جواد لاریجانی مسئول حقوق بشر قوه قضائیه ایران به ایتالیا آمد و ایشان هم بدو بدو روسری سر کرد و نشست از منبع فیض و سر چشمه فضل آقا جواد، تا می توانست خودش را سیراب کرد! در کامنتی زیر پست اش نوشتم شما تو ایران به قوانین آخوندها احترام می گذارید و روسری به سرتان می کنید ولی حالا چرا تو کشور خودت ایتالیا برای مصاحبه روسری گذاشتی؟ و بعد لینک مصاحبه لاریجانی را گذاشتم که از احکام ضد انسانی قصاص و سنگسار دفاع می کند و…..
تا اینکه امروز صبح خانم تیتزیانا چاوردینی برایم پیغام خصوصی فرستاد و نوشته است : در اطلاع رسانی شلوغ کار می کنی و متاسفانه مجبورم شما را حذف کنم ، تنفر را ترویج می دهی !!!! برو برای مجاهدین بنویس و مزاحم من نشو !!! چه دنیای وارونه ای داریم! حالا خود حاج خانوم چاوردینی با چرب ترین تملقات بلند گوی محمد جواد لاریجانی می شود که از احکام ضد انسانی قصاص و سنگسار دفاع می کند و اونوقت به من می چخد که چرا خشونت و تنفر را ترویج می کنی !!! این چنین لعبت مایه داری تو کشورهای شما هم هست ؟!‬

Leave a Reply

