دروغ های آشکار جواد ظریف پس از توافق موقت ژنو در سال ۱۳۹۲ لطفا به لحن صدای او…

‫دروغ های آشکار جواد ظریف پس از توافق موقت ژنو در سال ۱۳۹۲

لطفا به لحن صدای او هنگام دروغ گفتن هم توجه کنید!‬


‫توافقنامه ژنو؛ سخنان جواد ظريف در جمع خبرنگاران ۱۳۹۲/۹/۳‬

‫دروغ های آشکار جواد ظریف به مردم ایران را با گزارش واقعی آژانس مقایسه ‬‫ از صفحه یکی‌ از کارمندان سازمان ملل: تا الان گیر یک هیات بسیار عالیرتبه سازمان ملل در تهران بودیم و ملاقاتهای فشرده و نفسگیر با مقامات رسمی مملکت ( پستهای مدل دکتر طریف!) … دعا بفرمایید و کمر درد هم هنوز نگرفته‌ام و الان قبل از جلسه شام رسمی بعدی دارم خدمتتان گزارش میکنم … الان تازه فرصت کردم بین الجلسات و متن توافقنامه را بلاخره خوندم که ببینم دلیل این همه خوشحالی می کنند چیست؟ و هر چی خواندم بیشتر حیرت کردم که هیات ایرانی چطور چنین متنی را قبول کرده اند؟ یعنی بعد از ۱۰ سال مقاومت و هزینه ۱۰۰ میلیارد دلاری این نتیجه‌ای بود که می خواستیم؟… ظریفی از رفقای سابق پست زده شکست قهرمانانه! حالا من اینو نمی گم اما توافقی نیست که بخاطرش خیلی خوشحالی کنم حالا اگر دلمون خوشه که مرغ و گوشت ارزون میشه خب خدا را شکر!! حالشو که ندارید اما اگر واقعا اهل علم هستید متن را درست بخونید ….:‬http://j.mp/1bfZLsw

Leave a Reply

