امید معماریان: مطلب منتشر شده در سپیده دم مطلبی سراسر دروغ و آمیخته به افترا و ت…

‫امید معماریان: مطلب منتشر شده در سپیده دم مطلبی سراسر دروغ و آمیخته به افترا و توهین است.

چند ساعت پس از انتشار مطلبی در انتقاد به نوشته امید معماریان تحت عنوان "چند نتيجه گيري غيرفوتبالي از برد ١-٠ ايران بر إمارات" ایشان در یک پیغام خصوصی در فیس‌بوک خواهان گفتگو با مدیر مسئول سایت سپیده دم شدکه پیغام‌های رد و بدل شده جهت اطلاع افکار عمومی‌، عیناً در اینجا کپی میشود:

امید معماریان :سلام آقای پرهیزی

می‌شه یه زنگ به من بزنید لطفا؟

سهیل پرهیزی: درود آقای معماریان در چه رابطه‌ای تمایل دارید با من صحبت کنید؟

امید معماریان: سلام.

در مورد مطلبی که در روی صفحه سپده دم از من چاپ کردید.

سهیل پرهیزی: لطفا نقطه نظرتون رو همينجا بفرماييد.

امید معماریان: مطلبی سراسر دروغ و تنها برای خراب کردن افراد است. نمی دونم از چاپ چنین مطلبی واقعا چه کمکی به اهدافی که شما دارید می شود. خیلی متاسفم حقیقتش.

سهیل پرهیزی: خوب اين بسيار طبيعي هست كه شما مطلب را سراسر دروغ قلمداد كنيد. در چه مورد لازم هست صحبت كنيم؟

امید معماریان: تماس بگیرید خدمتتون می گم

سهیل پرهیزی: شما مايل هستيد با من صحبت كنيد، من تماس بگيرم؟

امید معماریان: من تلفن شما رو ندارم

سهیل پرهیزی: از من درخواست شماره تلفن نكرديد

امید معماریان: ممنون بشود بدهید

سهیل پرهیزی: من تنها در يك صورت حاضر به گفتگو هستم

امید معماریان:
؟
بفرمایید؟

سهیل پرهیزی: شما مطلبي كه به همه مردم ايران مربوط ميشود به صورت پابليك منتشر كرديد. گردانندگان سپيده دم هم مطلب شما را به چالش كشيدند و به صورت پابليك منتشر نمودند …

بنابراين گفتگوي ما هم به صورت پابليك منتشر خواهد شد تا مردم قضاوت كنند

امید معماریان: من مصاحبه که نمی خواهم بکنم. مطلب شما حامل توهین و افترا است. همین را خواستم بگویم. وگرنه چه بهتر مطلبی به چالش کشیده شود. موفق باشید

سهیل پرهیزی: عرض كردم اين بسيار طبيعي هست كه جنابعالي مطلبي در نقد مطالب و جهت گيري سياسي خود را دروغ، توهين، افترا، … بدانيد. كسي هم از شما تقاضاي مصاحبه نكرد، شما تقاضا كرديد با هم گفتگو كنيم من هم شرطم اين هست كه گفتگوي خصوصي در مورد مساله اي كه به همه مردم مربوط ميشود نميكنم. شما هم اگر استقلال داشتيد و از طرفي هم كه ادعا ميكنيد مطلب سراسر كذب و افتراست، قاعدتا ميبايست از پيشنهادم استقبال نماييد. در آن صورت شما به ما و به مردم ثابت ميكرديد سپيده دم كذاب است. سلامت باشيد

امید معماریان: من چیزی رو نمی خواهم اثبات کنم به کسی. فقط خواستم به شما که نویسنده مطلب هستید بگویم این مطلب کذب و آمیخته به افترا و توهین است. همین. حرفی هم نیست دیگر حالا که شنیدید. روز خوش

سهیل پرهیزی: جهت اطلاع شما من مدير مسئول صفحه سپيده دم هستم و در اون صفحه نوشته هاي افراد زيادي منتشر ميشود. خوب آنهم پر واضح است كه شما توان اثبات ادعاي خود را نداريد و صرفا يك واكنش تدافعي معمول كه هر كس دريگري هم در شرايط شما از خودش نشان ميدهد، اكنون داريد به نمايش ميگذاريد. اما همه ميدانند آنكه حساب پاك است از محاسبه چه باك است. روز خوش

مطلب منتشر شده در صفحه سپیده دم را که جناب آقای معماریان "مطلبی سراسر دروغ" نامیده را میتوانید در لینک زیر بخوانید:

http://goo.gl/IiT8k1

Leave a Reply

